سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحی و سرگرمی جوک اس ام اس

آموزش زبان انگلیسی گلدفیش جدید

    نظر

آموزش زبان انگلیسی گلدفیش جدید

آموزش زبان انگلیسی گلدفیش

ielts

در این نوشته قصد داریم سرویس آموزش زبان انگلیسی گلدفیش را به شما معرفی کنیم. این سرویس سعی می کند یادگیری زبان انگلیسی را لذت بخش کند.

 

در دورانی که به عصر اطلاعات معروف است، اطلاعات قدرت مطلق است. برای دسترسی به اطلاعات نامحدود در اینترنت و منابع علمی و تبادل اطلاعات با افراد جامعه ای بزرگتر به اندازه کل کره خاکی، اگر زبان مادریمان غیر از انگلیسی باشد و مهارت کافی در زبان انگلیسی نداشته باشیم با محدودیت های فراوانی روبرو خواهیم شد. به عنوان مثال منابع علمی ای که به زبان رسمی کشورمان یافت می شوند بسیار محدود هستند و یا ترجمه مقالات علمی به کندی صورت می گیرد به همین دلیل دانش آموخته گان و دانشمندان ناچارند بطور مداوم به منابع انگلیسی مراجعه کنند. مدت هاست که در کشور ایران نیز تاکید زیادی بر یادگیری زبان انگلیسی حتی از سنین پایین تر نیز صورت می گیرد.

 

با توجه به وجود آموزشگاه ها و حتی نرم افزار های بیشمار در این زمینه کمبود های اساسی توسط زبان آموزان احساس می شود و آن جلسات طولانی کسل کننده آموزشگاه ها و یا روش های خسته کننده و بی کیفیت نرم افزارهای آموزش زبان است.

goldfish-solving-questions

 

سرویس آموزش زبان گلدفیش

گلدفیش با یک ایده جذاب برای زبان آموزان بصورت استارت آپ 2 سال پیش آغاز به فعالیت نمود. هدف اصلی شرکت که در طول این مدت بر روی آن متمرکز بوده سرویس آموزش زبان گلدفیش است که دارای تفاوت ها و ویژگی های فراوانی است که خود را در یک سطح بالاتری از رقبا قرار داده است. این سرویس از روش اصلاح شده و هوشمندانه ای برای یادگیری زبان استفاده می کند.

یادگیری انگلیسی یکی از کارهایی است که مردم دوست دارند انجامش دهند ولی بیشترشان بخاطر خسته کننده بودن مسیر و روش های یادگیری از انجام آن سر باز می زنند ولی راهکاری که گلدفیش ارائه کرده بسادگی مردم را برای یادگیری زبان تشویق خواهد کرد. با گلدفیش شما در سریعترین زمان ممکن می توانید به مکالمه زبان انگلیسی بپردازید.

گلدفیش از روش هایی مانند ایجاد رقابت بین کاربران و ایجاد تعامل بین آنها برای فعال نگه داشتن کاربرانش استفاده کرده که در نوع خود بی همتاست. البته آنچه که ما فهمیده ایم گلدفیش هنوز در ابتدای مسیر خود است و برنامه ریزی های فراوانی برای گسترش ویژگی های منحصر به فرد خود در نظر گرفته است.

 

برای شروع به وب سایت گلدفیش مراجعه کنید و یا از طریق کافه بازار یا گوگل پلی اپلیکیشن اندرویدی آن را دانلود کنید.