سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحی و سرگرمی جوک اس ام اس

سری جدید اس ام اس های دروغ و خیانت جدید

    نظر

سری جدید اس ام اس های دروغ و خیانت جدید

سری جدید اس ام اس های دروغ و خیانت

سری جدید اس ام اس های دروغ و خیانت

در این مطلب از سایت جوک فور یو سری جدیدی از اس ام اس های دروغ و خیانت را برای شما دوستان جمع آوری کرده ایم.که در ادامه میتوانید این اس ام اس ها را مشاهده نمایید.

عشق واژه مقدسیه الکی به (دروغ) نگو عشقم
وقتی بدونه دروغه له میشه
اگرهم ندونه الکی دلخوش میشه
دله سنگ که نیست

…………………………

اگه دروغ اول رو بخشیدی
منتظر دروغهای بعدی باش

…………………………

عشق از دوستی پرسید فرق ما با هم چیه؟
دوستی جواب داد من آدمها رو با سلام آشنا میکنم تو با نگاه. من اونا رو با دروغ از هم جدا میکنم و تو با مرگ

 

…………………………

به سلامتی اونی که رفتن با حقیقت رو به موندن با دروغ ترجیح داد

……………………….

تو دروغ میگویی
تا من خوشحال شوم
من احمق می شوم
تا تو دلگیر نشوی

…………………………

پولم رابابت سیگاری میدهم که باصداقت نوشته سرطان زا، امابه آبمیوه نمی دهم که به دروغ نوشته صددرصد طبیعی

………………………..

دروغ رو همه میگن
ولی اونجاش به آدم فشار میاد که همراه با شنیدن دروغ خر هم
فرض بشی

……………………….

زندان بزرگی که زمین است، عزیز
بی یوسف خود سخت غمین است عزیز
هر روز دروغ و ستم و فقر و فریب
دنیای بدون تو همین است عزیز

…………………………

به ما دروغ می گفتن
دردها را بزرگ که شوید فراموش می کنید
درست این است
زندگی آن قدر درد دارد که از درد نو
درد کهنه فراموش می شود

…………………………….

می خواستم زندگی کنم، راهم را بستند
ستایش کردم، گفتند خرافات است
عاشق شدم، گفتند دروغ است
گریستم، گفتند بهانه است
خندیدم، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید می خواهم پیاده شوم

…………………………..

من خیانت نکردم
فقط دروغ گفتم
فقط گفتم که دوستت ندارم
تو چرا خیانت کردی
هر روز گفتی دوستت دارم، اما در خیال دیگری می رفتی

………………………….

گمان میکردم قانع باشی و به شکستن دلم اکتفا کنی
نه اینکه فستیوالی از دروغ به راه بیندازی و در آخر بگویی:
میروم تا اذیت نشوی بهترین من

………………………….

شنیده ام معشوقه ات شده ام
جان معشوقه ات بگو
راست است
این
دروغ قشنگ